ul. Gorajska 6, Warszawa, Polska 662 280 482, 600 206 094
HR dla Biznesu
kontakt@hrdlabiznesu.pl

Standardy sprzedaży i obsługi Klienta-certyfikacja pracowników w firmie

Strona główna Szkolenia Standardy sprzedaży i obsługi Klienta-certyfikacja pracowników w firmie

Jak skutecznie wdrożyć proces certyfikacji pracowników i zyskać lojalność Klienta?

Informacje organizacyjne

Termin

16-17 marca 2020

Miejsce

Warszawa

Czas trwania

2 dni szkoleniowe

Cena

1500 zł netto  + 23% VAT

Szkolenie  dostarcza praktycznych umiejętności pozwalających jego uczestnikom samodzielnie zaplanować i przeprowadzić cały proces certyfikacji. Przygotowuje do przeprowadzenia certyfikacji różnych grup pracowników:  menedżerów, doradców, audytorów, badaczy, sprzedawców, pracowników działu obsługi Klienta, pracowników call center i wielu innych.

Zapisz się na szkolenie

Zapoznaj się z informacjami o szkoleniu

Szkolenie adresowane jest do osób odpowiedzialnych za politykę personalną w organizacji i rozwój kompetencji pracowniczych, a w szczególności do:

  • menedżerów
  • pracowników działu HR,
  • trenerów wewnętrznych,
  • osób zainteresowanych rozwojem kompetencji audytorskich

Do udziału w szkoleniu zachęcamy przedstawicieli firm, które obsługują klientów zewnętrznych, prowadzą sprzedaż produktów bądź usług,  dążą do poprawy efektywności organizacji, podniesienia standardów obsługi klienta i zamierzają certyfikować własnych pracowników

  • Poznanie metodologii certyfikacji pracowników
  • Nabycie umiejętności przygotowania certyfikacji, opracowania zadań, skali ocen, logistyki sesji
  • Zapoznanie z zasadami przeprowadzenia sesji, podawania instrukcji, prowadzenia ewidencji wyników
  • Rozwój kompetencji audytorskich – efektywne pełnienie roli egzaminatora
  • Nabycie umiejętności tworzenia dokumentacji: raportów indywidualnych, zbiorczych, tworzenia planów rozwoju kompetencji
  • Nabycie umiejętności oceniania kompetencji, udzielania informacji zwrotnych, przygotowywania wspólnie z pracownikiem indywidualnych planów rozwojowych 

Zajęcia prowadzone są w sposób interaktywny pozwalający na zdobycie praktycznych umiejętności planowania i przeprowadzenia certyfikacji. Podczas warsztatu uczestnicy pod okiem doświadczonego konsultanta samodzielnie budują narzędzia certyfikacyjne w oparciu o rzetelne podstawy teoretyczne.

  1. Założenia procesu certyfikacji
  2. Kluczowe kryteria sukcesu certyfikacji
  3. Metody badania wiedzy oraz badania kompetencji
  4. Dobór narzędzi certyfikacyjnych
  5. Realizacja sesji certyfikacyjnej
  6. Rozwój kompetencji audytorskich
  7. Tworzenie dokumentacji w procesie certyfikacji
  8. Komunikacja z interesariuszami  w procesie certyfiakcji

Szkolenie odbędzie się w Warszawie. Dokładna lokalizacja szkolenia zostanie potwierdzona 7 dni przed terminem szkolenia.

Uczestnicy otrzymają dyplom potwierdzający uczestnictwo.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie wypełnionej karty zgłoszeniowej oraz dokonanie opłaty. Opłata za jest zwracana w całości w przypadku rezygnacji ze szkolenia przez uczestnika 7 dni przed jego planowanym terminem oraz rezygnacji ze szkolenia po stronie organizatora. W pozostałych przypadkach opłata za szkolenie nie jest zwracana.

Koszt uczestnictwa:

  • 1 osoba 15oo zł netto + 23% VAT
  • 2 osoby 2850 zł netto (1425 zł za osobę) 5 % rabat + 23% VAT
  • 3 osoby 3825 zł netto (1275 zł za osobę) 15 % rabat+ 23% VAT

Jolanta Hanc, konsultant biznesowy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Praktyk biznesu z ponad dwudziestoletnim  doświadczeniem. Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań nakierowanych na rozwój kompetencji w organizacji

Skontaktuj się z nami

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy. Zadzwoń do nas, bądź napisz, a my oddzwonimy do Ciebie.

Kontakt