ul. Gorajska 6, Warszawa, Polska 662 280 482, 600 206 094
PROFESJONALNE DORADZTWO I SZKOLENIA

O nas

HR dla Biznesu

Jesteśmy firmą doradczą działającą w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Specjalizujemy się w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań w dziedzinach:

  • Zarządzanie efektywnością, min. tworzenie opisów stanowisk, projektowanie struktury organizacyjnej, zmiana kultury organizacyjnej, badanie opinii pracowników
  • Zarządzanie kompetencjami, min. budowa modeli kompetencyjnych, systemy ocen okresowych, audyt kompetencji,  zarządzanie talentami w organizacji, programy certyfikujące pracowników
  • Budowa i wdrażanie standardów sprzedaży i obsługi Klienta
MISJA, WIZJA, WARTOŚCI

Za kluczowy cel naszej działalności stawiamy sobie przyczynienie się do rozwoju biznesu naszych Klientów poprzez wspieranie ich w procesach związanych z zarządzaniem ludźmi.

Będziemy realizować tę misję dzieląc się z naszymi Klientami swoją ekspercką wiedzą i praktyką biznesową dostosowując nasze rozwiązania do ich indywidualnych potrzeb. Styl, w jakim chcemy pracować określają nasze wartości:

Dlaczego warto współpracować z HR dla Biznesu?

 

NASZE WARTOŚCI

ROZUMIENIE BIZNESU

 Rozumiemy i wspieramy naszych klientów  w realizacji ich celów biznesowych wynikających ze strategii. 

ROZWÓJ – NASZ I NASZYCH KLIENTÓW

 Nieustannie doskonalimy się i budujemy rozwiązania w oparciu o ekspercką wiedzę i doświadczenie, aby wspierać Klientów w ich rozwoju. 

ZAANGAŻOWANIE/ PASJA

W centrum naszego zainteresowania jest Klient. Z zaangażowaniem i pasją poszukujemy najefektywniejszych dla niego rozwiązań.

ODPOWIEDZIANOŚĆ/ WIARYGODNOŚĆ

 Zgodnie z etyką, z rozwagą i odpowiedzialnością podchodzimy do zadań. Dotrzymujemy złożonych obietnic.

PARTNERSKA WSPÓŁPRACA

Współpracę z naszymi klientami budujemy w oparciu o partnerstwo i  zaufanie. Dbamy o  relacje i otwartą komunikację.

NASZ ZESPÓŁ
MAŁGORZATA KLIMOWICZ

 

Dyrektor Zarządzający HR dla Biznesu.

Konsultant  biznesu w obszarze HR/Asesor AC/DC/DLC/ Mediator. Audytor,
trener i mentor w zakresie standardów sprzedaży i obsługi klienta oraz autor
narzędzi certyfikacyjnych w tym obszarze.

Manager, praktyk biznesu z kilkunastoletnim doświadczeniem, odpowiedzialna za rozwój pracowników, HR. Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań nakierowanych na zarządzanie efektywnością i kompetencjami w organizacji. Posiada doświadczenie w pracy z klientami wielu branż m.in. mediowej, wydawniczej, produkcyjnej, finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wydobywczej.

Pomaga klientom budować modele kompetencyjne i wdrażać je do procesów personalnych.  Realizuje badania opinii pracowniczej oraz badania kompetencji. Pracuje jako asesor w procesach selekcyjnych i rozwojowych Assessment/Development Center, oraz Development & Learning Center dla średniej, wyższej kadry menedżerskiej i talentów w organizacji. Mapuje procesy personalne w organizacjach.

 

Absolwentka Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej oraz studiów podypomowych “Profesjonalny Trener Biznesu” Akademii Leona Koźmińskiego.

Posiada dodatkowe certyfikaty i uprawnienia: Certified Trainer in the Art. of Neuro-Linguistic Programming (The NLP Trainers Association of Poland and Instytut Neuroloigwistyki), Certyfikowany Trener Grupowy TZA ART wydany przez Instytut Amity. Ukończyła kursy i staż mediacyjny w Polskim Centrum Mediacji uprawniający do prowadzenia mediacji.

Od 2014 właścicielka firmy doradczo-szkoleniowej HR dla Biznesu.

 

Pracuje jako Konsultant HR, Trener Biznesu i Asesor w procesach selekcyjnych i rozwojowych Assessment/Development Center, oraz Development & Learning Center dla średniej, wyższej kadry menedżerskiej i talentów w organizacji. Kierowała  projektami związanymi z badaniami opinii pracowniczych, oceną kompetencji, budową i wdrażaniem modeli kompetencyjnych (największy projekt dla klienta zatrudniającego ponad 2 000 pracowników).

W wielu projektach  pełni rolę asesora wiodącego odpowiedzialny za całość procesu od zdiagnozowania potrzeb klienta, zaplanowania procesu, poprzez przygotowanie narzędzi, kalibrację asesorów, przeprowadzenie sesji, przygotowanie raportów indywidualnych, feedbacki aż do opracowania raportu zbiorczego wraz z rekomendacjami. Pracuje zgodnie z “Guidelines and Ethical Considerations for Assessment Center Operations International Task Force on Assessment Center Guidelines”.

Łącznie zrealizowała ponad 1 000 godzin sesji AC/DC i DLC, obejmujących ponad 800 uczestników, napisała ponad 400 raportów (w tym zarówno indywidualne, jak i zbiorcze).

 

Wykładowca w programach otwartych Certified Assessor for Assessment & Development Centre (CAADC) oraz Certified HR Business Partner (CHRBP) realizowanych przesz IBD Business School.

 

Absolwentka Zarządzania i Marketingu Politechniki Lubelskiej oraz studiów podyplomowych Akademia Profesjonalnego Trenera Biznesu na  Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada dodatkowe certyfikaty i uprawnienia: Certified Trainer in the Art. of Neuro-Linguistic Programming (The NLP Trainers Association of Poland and Instytut Neuroloigwistyki), Certyfikowany Trener Grupowy TZA ART wydany przez Instytut Amity. Ukończyła kursy i staż mediacyjny w Polskim Centrum Mediacji uprawniający do prowadzenia mediacji.

 

 

W latach 2008-2014 w Grupie Onet.pl S.A. budowała i wdrażała standardy adaptacji i rozwoju pracowników BU ZUMI. Była odpowiedzialna za  rozwój kompetencji menedżerów oraz specjalistów Działu Sprzedaży oraz Biura Obsługi Klienta. Jako konsultant wspierała także menedżerów we wdrożeniu do sprzedaży nowych produktów oraz mapowaniu procesów biznesowych w organizacji. Była również zaangażowana w projekt budowy modelu kompetencji Grupy Onet.pl S.A.

W latach 2005-2007 w Arteria S.A. była odpowiedzialna za rekrutację i rozwój kompetencji menedżerów oraz specjalistów w ramach prowadzonych projektów dla takich firm jak: UPC Polska Sp. z o.o., ING Nationale Nederlanden, Amplico Life, Deutsche Bank, Raiffeisen Bank, AmRest Sp. z o.o., Wydawnictwa: Helion S.A., Verlag Dashofer Sp. z o.o., Bertelsmann Media Sp. z o.o., Raabe, Wiedza i Praktyka Sp. z o.o.

 

W latach 2001-2002 członek zarządu TNOiK.

 

JOLANTA HANC
 

Dyrektor Programowy HR dla Biznesu

Konsultant biznesowy w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. Praktyk biznesu z ponad dwudziestoletnim  doświadczeniem. Ekspert w zakresie HR oraz standardów sprzedaży i obsługi klienta. Trener i autor narzędzi certyfikacyjnych w tym obszarze.

Specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań nakierowanych na rozwój kompetencji w organizacji. Posiada doświadczenie w pracy z klientami wielu branż m.in. hotelowej, mediowej, wydawniczej, finansowej, ubezpieczeniowej, telekomunikacyjnej, produkcyjnej, energetycznej, motoryzacyjnej.

Absolwentka studiów podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i marketing, Akademii Koźmińskiego (Profesjonalny Trener Biznesu). Z wykształcenia humanistka.

Posiada certyfikaty: Certified Assessor for Assessment &Development Centre (metodyka Guidelnes and Ethical Considerations for Assessment Center Operations International Task Force on Assessment Center Guidelnes), Trener Treningu Zastępowania Agresji AMITY (metodyka R&R Consultans
dr Barrego Glicka ), Talent Q.

Od 2014 roku współpracuje ze szkołą biznesu IBD Business School jako niezależny Senior Trener/Senior Konsultant Centrum Eksperckiego – Zarządzanie Kapitałem Ludzkim. W tym czasie współpracowała przy opracowaniu i wdrożeniu projektów szkoleniowo-doradczych z tematów: audyt modeli kompetencyjnych, budowa modeli kompetencyjnych, audyt kompetencji Assessment Center/Development Center, Development & Learning Center, budowanie programów rozwojowych, ocena 360 stopni, badanie i zmiana kultury organizacyjnej, projektowanie wartości firmowych, zarządzanie talentami, certyfikacje zawodowe   m.in. dla: Arcelor Mittal Poland, Arcelor Mittal Shared Serciece Centre Europe, Bank Gospodarstwa Krajowego, Bank BGŻ BNP Paribas S.A., BMM sp. z o.o., Danfoss, Energa Obrót S.A., Grupa Maspex Sp. z o.o.,  KGHM Polska Miedź S.A., LG Display Poland Sp. z o.o., Polpharma S.A., Polkomtel S.A., Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o., Roche Polska Sp. z o.o., Skandia Życie TU S.A., SMC Industrial Automation Polska Sp. z o.o., SMYK S.A. TEVA Pharmaceuticals Polska Sp. z o.o., UNIQA S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń, Volkswagen Group Polska.

W latach 2009-2013 w firmie Grupa Onet.pl  zajmowała się kształtowaniem strategii rozwoju kompetencji pracowniczych.

Od 2007 do 2009 roku HR Manager w spółkach należących do Internet Group S.A. była odpowiedzialna za koordynację prac działu HR i nadzór nad realizowanymi projektami m.in. dla firm Santander Consumer Bank, PZU, Play, Link4.

W latach 2004 – 2007 w firmie Arteria S.A.  najpierw na stanowisku trener a następnie zastępca kierownika ds. szkoleń odpowiadała za rekrutację, rozwój pracowników w ramach prowadzonych projektów dla klientów: Verlag Dashofer, Wiedza i Praktyka, Bertelsmann Media,City Handlowy, ING Nationale Nederlanden, Amplico Life, Wolters Kluwer Polska, Aster, Reader’s Digest.

Konsultant ds. Badań i Analiz HR

KATARZYNA
FURMAN – KWIATKOWSKA

 

Konsultant ds. Badań i Analiz HR 

Metodolog, analityk i konsultant wspierający firmy w budowaniu i zarządzaniu relacjami z pracownikami,  klientami i dostawcami.

 

Ekspert w badaniach Stakeholder Management. 

Współautorka metodologii Monitoringu Rynku Pracy Randstad.

Współautorka inicjatyw promujących dobre praktyki w obszarze budowania lojalności klientów: Przyjazny Bank Newsweeka, Firma Przyjazna Klientowi, Inwestor w Kapitał Ludzki, Grand Check. 

 

Absolwentka Master of Business Administration, EHSAL Management School Bruksela

Mgr Ekonomii, Katolicki Uniwersytet Lubelski.

Projektuje standardy obsługi, zasady wewnętrznej  współpracy i obiegu informacji, rozwiązania zmierzające do zwiększenia satysfakcji i motywacji pracowników, zmierzające do zwiększenia KPI i innych celów biznesowych. 

Prowadzi warsztaty z i dla Pracowników.


Przeprowadziła kilkadziesiąt projektów dotyczących satysfakcji i motywacji pracowników Największe badanie – ok. 30 tys. pracowników. Najdłuższy projekt 8 edycji (projekt co dwa lata). Realizowała badania m.in dla takich firm, jak KPMG, Randstad, mBank, BRE Bank, ING Bank, BZ WBK, DnB Nord, Warta, DaimlerChrysler, Toyota ManufactureDB Schenker, Centrum Onkologii w Warszawie, Vatenfall, Tauron, V&SSaintGobain Securit HanGlas Polska, Sokołów, BrowarBelgia, Multimedia Polska, badania pracowników dla zgłaszających się do programu Firma Przyjazna Klientowi, Inwestor w Kapitał Ludzki.

GRZEGORZ TRUSZEWSKI

 

 

Konsultant ds. Badań i Analiz HR / Asesor

 

Posiada doświadczenie konsultanckie i trenerskie zdobyte w wielu projektach realizowanych dla organizacji prywatnych, samorządowych i rządowych. Specjalizuje się w tworzeniu i wykorzystywaniu narzędzi usprawniających procesy zarządzania kapitałem ludzkim takie jak: ankiety do badania zaangażowania i kultury organizacji, modele kompetencyjne, testy kompetencyjne, testy osobowościowe, testy badające zdolności poznawcze, oceny pracownicze (w tym ocena 360 stopni), Assessment/Development Centre.

 

Absolwent psychologii Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie. Dodatkowo ukończył kurs Certified Assessor for Assessment & Development Centre (IBD Business Schoool), Business Trainer Certificate (IBD Business School) oraz Coaching Fundamentals Certificate (Noble Manhattan Coaching).

 

Prowadzi blog www.psychologiblog.pl, gdzie dzieli się swoimi doświadczeniami i rekomendacjami dotyczycącymi między innymi psychologii biznesu, zarządzania zasobami ludzkimi czy wzbudzania motywacji i zaangażowania pracowników. 

 

 

Projektował, zarządzał i realizował projekty badające poziom zaangażowania i satysfakcji pracowników dla takich firm jak Asaj, Aster City Cable, BMM, Coca-Cola, Makro Cash & Carry, Grupa Żywiec, Polski Holding Obronny, PZU. 

Projektował, zarządzał i realizował projekty Assessment/Development Centre dla takich organizacji jak np. BNP BGŻ Paribas, Havi Logistics, Lidl, Lyreco Polska, Kompania Piwowarska, Knauf, Makro Cash & Carry, Polpharma Biuro Handlowe, Polskie Górnictwo i Gazownictwo Naftowe, PZU, Roche Polska, Teva Pharmaceuticals, Umimore. Pracuje wg standardów Guidenlines And Ethical Considerations For Assessment Centre Oparations. Budował testy kompetencyjne lub psychologiczne dla takich klientów, jak BMZ Poland, Grupa ERBUD, Fabryki Mebli FORTE, Kancelaria Prezesa Rady Ministrów, Służba Celna.

Doświadczenie zawodowe zdobywał również w sprzedaży usług, marketingu, logistyce.

 

 Interesuje Cię profesjonalne doradztwo HR?

Chcesz wiedzieć więcej?

  • Współpraca z nami to doskonały sposób na zwiększenie efektywności pracowników w Twojej firmie
  • Z nami rozwiniesz kompetencje osób zatrudnionych w Twojej organizacji
  • Dostarczymy Ci sprawdzone rozwiązania w oparciu o najnowsze trendy
  • Pomożemy na etapie tworzenia koncepcji oraz wdrażania rozwiązań
  • Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem
  • Przekazana przez nas wiedza, stworzone narzędzia pozostaną w Twojej organizacji
  • Nauczymy menedżerów w Twojej organizacji, jak samodzielnie, bez pomocy z zewnątrz korzystać z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Ograniczysz koszty związane z obsługą procesów HR, ponieważ współpraca z nami trwa tylko tyle czasu, ile jest niezbędne do realizacji zadania

W jaki sposób budujemy rozwiązania?

  • Partycypacyjnie, przy współudziale pracowników z różnych obszarów organizacji podczas interaktywnych warsztatów
  • Wypracowujemy rozwiązania w oparciu o analizy statystyczne, badania fokusowe oraz wywiady
  • Dostarczamy katalog gotowych rozwiązań opartych na najnowszych trendach i naszych doświadczeniach.

Proponowane przez nas formy współpracy uwzględniają indywidualne potrzeby organizacji, ich wielkość, ilość zatrudnionych osób, cele jakie organizacja planuje osiągnąć.

W zależności od potrzeb możemy zaoferować wsparcie czasowe przy realizacji konkretnego projektu lub współpracę cykliczną obliczoną na dłuższy czas, w określonym wymiarze godzin, z ustaloną częstotliwością przy realizacji określonych zadań.

Wsparcie czasowe

Taki rodzaj współpracy jest najkorzystniejszy,  gdy:

  • planujecie Państwo zrealizować określony projekt HR i potrzebujecie Państwo na określony czas doświadczonej osoby, która podzieli się swoją wiedzą i umiejętnościami
  • planujecie Państwo wdrożenie działań nastawionych na rozwój kadry i chcielibyście Państwo upewnić się, czy właściwszym rozwiązaniem będzie własny dział czy może outsourcing usług HR
  • chcecie Państwo stworzyć od podstaw dział HR w swojej organizacji
  • pragniecie Państwo wesprzeć istniejący dział HR w realizacji nowych projektów

Wsparcie cykliczne

Ten rodzaj współpracy oferujemy, gdy:

  • planujecie Państwo w sposób stały, lecz w niepełnym wymiarze godzin korzystać z opieki specjalisty ds. HR
  • na obecnym etapie rozwoju organizacji nie potrzebujecie Państwo własnego działu HR, lecz nie chcecie tracić możliwości rozwoju kapitału ludzkiego
  • planujecie Państwo utworzyć dział HR w pewnej perspektywie czasu i przygotować się do tego w sposób najbardziej optymalny.

Planujecie Państwo wdrożyć działania w obszaru HR, a jednocześnie nie chcecie ponosić z tego tytułu zbyt dużych kosztów

  • Wystarczy, że  skontaktujesz się z nami telefonicznie lub wypełnisz ankietę w zakładce KONTAKT
  • Zaproponujemy Ci spotkanie, aby porozmawiać o specyfice Twojej firmy i Twoich oczekiwaniach
  • Przygotujemy rozwiązania najbardziej dopasowane do  wyzwań Twojej firmy
  • Ustalimy najwygodniejszy dla Ciebie model współpracy
  • To Ty ostatecznie podejmiesz decyzję dotyczącą zakresu i czasu współpracy